Nyåret närmar sig med stormsteg, och lättnaden sprider sig.

Det tog tid och krävde tårar och tystnad. Och stoltheten fick sväljas.
Men nu är det gjort.
- I'm flying free again. (:

Ska skriva på papper imorgon. Sen är allt bra igen.
Och våren ska bli bra, den bara ska det.
Men först är det nyår som gäller.
Som vanligt har jag inget bestämt förrens dagen innan, men det känns lite skönt så.
Då kan man känna efter vad som passar. (:
Typ som att prova kläder, vilket helt osökt leder oss in på årets mellandagsrea, som jag inte haft tid att utforska.
Det blir helgens äventyr.
Även om jag inte har några planer för nyår än, så ska man väl se respektabel ut?

Shit. Stopphalthälsning.
Varning för ytlighet.
Andas in, andas ut.
Poh. Det var nog bara ett litet anfall.

Imorgon ska jag hjälpa till på Mini-KM. ^^
Det ska bli kul.
Jag använder det ordet för lite tror jag.
Kul.
Kulkulkulkulkul.
Riktigt nedra roligt.
Känn på den du!

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0