Juldagen, den segaste dagen på året.

Okej, jag erkänner att det var ruggigt fegt gjort.
Men det är gjort.
Dock så kändes det helt skumtjättefelweird att maila om det....
Det uppfattas nog inte så bra heller.
Men nu är det gjort.
Suck.


Just nu sitter jag här, vid långbordet som Pappa tog hem från jobbet, och suger på en klubba.
Någonslags ångestladdad lättnad sprider sig i kroppen, kan inte riktigt tyda den.

Men det är nog egentligen bara all mat som man trycker i sig såhär runt julen som skapar en mättnad som man inte är van vid. Och som känns lite som ångest, en klump i magen.
Lättnaden är väl ett tecken på välmående.
Mat. Glad gubbe. Klump i magen.
Kort sagt ångestladdad lättnad.

Woho, jag har myntat ett nytt uttryck.

Nu ska jag dega framför teven.
Och hålla mig borta från bloggvärlden som verkar ha fått grepp om mig tillsist.

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Vilken bra blogg du har :) Första men absolut inte sista gången jag kikar in här :) Hade du en bra julafton?

2007-12-25 @ 16:24:05
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: K.

Haha, tack så hemskt mycket.
Trevligt med läsare.

Julen kom och gick, och lämnade mig ganska oberörd. Men den var helt okej (:

Själv då?

2007-12-26 @ 19:38:16
URL: http://letssavetheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0