Julafton är över, och jobb sommaren 08.

Kände en liten lättnad när jag somnade igår. Äntligen är julen över.
Ingen mer julklappshets och nu börjar mellandagsrean snart.
Det nya året närmar sig och jag har inga planer (öppen för förslag på den punkten) vilket känns skönt, men lite tråkigt på ett vis. Men vad vore livet utan lite tråkigheter ibland?

Vad gör man då i lilla Pinebay en juldagsförmiddag?
Man kikar på utlandsjobb för sommaren 2008. (:
Jobb, jobb, jobb. (Nej, har inte ringt än, ska göra det idag. Annars får ni slå ner mig)
Men jag har faktiskt hittat ett som verkar grymt roligt!
USA.
Nån som vill hänga på?
Problemet är väl att jag fyller 18 i juni... Det kan ju finnas någon tråkig regel om att man måste har fyllt innan sista maj eller så.
Äsch, man kan ju hålla tummarna ordentligt och hoppas på en sommar i USA!
Det låter inte helt fel, eller hur? (:

Nu ska jag mentalt förbereda mig inför ett telefonsamtal och bio ikväll.
Vilken?
Arn, såklart. Ett måste denna jul.

Simma lugnt i julmaten, people.
Och njut av hata de gröna gräsmattorna.

Kommentarer
Postat av: Anders

inga planer på ett helt år :O låter inte som den Kajza jag känner ;)

2007-12-26 @ 23:59:29
Postat av: K.

Haha, nej, visst har jag planer för det nya året, dock ej för nyår.
Viss skillnad :P

Jag skulle väl aldrig möta ett nytt år utan planer? (:

2007-12-27 @ 22:46:02
URL: http://letssavetheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0