Inte riktigt en kattmänniska, och mindre än 24 timmar kvar.

Jag är egentligen en hundmänniska. Eller, jag har faktiskt aldrig ägt varken hund eller katt.
Dock så vill jag se mig själv som en hundmänniska. Det verkar mer hurtfriskt, eftersom man måste gå ut och gå med hunden, till skillnad från katter som basically sköter sig själv.
Så, jag ser mig själv som en potentiell hundägare (som kommer att skaffa mig en katt, eller kanske en guldfisk i slutändan då jag inser att det inte finns tillräckligt med tid i mitt liv för en hund).
Ändå så kan jag varmt rekommendera dessa två små och söta klipp från allas favoritadress youtube.com
Först denna, och sen denna.

I lördags, vet ni, det var ju faktiskt igår, men vet ni, vet ni vad som hände då?
Jag fick en ståplatsbiljett till Bruce Springsteen & the E Street Band när de spelar på Ullevi, och vet ni, vet ni vad, det är i sommar och typ hur coolt som helst så nu måste jag be att få min feriepraktik efter det.
Världen är bra underbar ibland?

Och vet ni vad? Hemma på min gata i stan, där bor det en tjej, och hon ska gå på Springsteen imorgon, med tre kompisar. Och det är mindre än 24 timmar kvar. (:

Simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0