Årets...

... konsert: Springsteen and the E Street Band i Sthlm.

... uppsägningar: 2 st

... film: förhandsvisningen av "Juno", helt klart.

... tråkighet: FUO nedläggningen, vd. Widorson kan gå och gömma sig i ett hörn.

... flopp: Mr. Ny rektor, sorry, men jag trodde inte man kunde vara värre än Arne.

... nyårslöfte: skriva dagbok, och jag höll det!

... pepparkaksskapelse: ett tåg, "Furuviks expressen"

... spel: RISK, såklart

... tinnitus: valda delar av IN-ettorna

... disneyfigur: Pip, jordekorren i Förtrollad. Söt som få ^^

... skövling: skogen bakom vårt hus. Tänk på träden nästa gång, okej?

... toffel: jag, som hoppade på bloggvågen och nu fastnat.

... kvalificerade böshög: mitt rum. jag ska städa. snart..

... besvikelse: en grön jul, igen.

... slutkommentar: This was the year, this was the year it all would happen. But it didn't.


to be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0