Ajajaj, men livet leker ändå.

Ontontont i axlarna. Det har trappats upp sen några veckor tillbaka, men nu är det verkligen riktigt aj.
Sen har jag ju skrapat smalbenet också, så har hoppat (bokstavligt) runt hela dagen. Folk tittar lite skumt på en, men man kan stå ut med både smärtan och blickarna när man HAR SETT BRUCE SPRINGSTEEN AND THE E STREET BAND LIVE I GLOBEN. Så det är rätt okej ändå..

Nåväl, ni stackare som inte var där då.
Det här ska ni inte läsa: Aftonbladet. (Idiot.)
Det här var väl nästan acceptabelt: Expressen.
Här är spellistan.
Och här är några smakprov med varierande kvalisort.

Nu kan jag göra såhär:

Saker att göra innan jag dör:
[x] Se en Bruce Springsteen & the E Street Band konsert.
[  ] Se en Bruce Springsteen & the E Street Band konsert på Ullevi.
[  ] Dyka i Stora Barriärrevet
[  ] Bott minst ett år på Nya Zeeland
etc etc.

Hela listan kommer väl upp här så småning om..

I alla fall, om någon råkade missa det, så har jag sett The Boss live.
Bara så ni vet alltså.

(':

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Anders

jag gjorde en jättelång sån där lista i 8an. när jag kollade på den sist ville jag inte göra hälften av sakerna längre. people change...

2007-12-20 @ 21:27:00
Postat av: K.

Jo, det är väl så. Men det kan vara kul att titta tillbaka på vad man ville göra en gång i tiden. (:

2007-12-23 @ 17:12:17
URL: http://letssavetheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0